Вхід на сайт

Пошук

_

«  Березень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031




П`ятниця, 22.06.2018, 20:04
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2016 » Березень » 4 » Районний семінар-практикум вчителів зарубіжної літератури Гощанщини
17:25
Районний семінар-практикум вчителів зарубіжної літератури Гощанщини

Нещодавно, 02.03.2016 р., на базі Тучинської ЗОШ І-ІІІ ст. Гощанського району відбувся районний семінар-практикум вчителів зарубіжної літератури з проблеми «Біоадекватна технологія вивчення зарубіжної літератури».  

       Готовність учителя до щоденної самостійної роботи над собою, до професійного саморозвитку – необхідна умова успішної реалізації завдань, які стоять перед сучасною школою. Тому питання професійного зростання вчителя, успішне формування професійних цінностей відповідно до умов та вимог сучасної школи - одне із завдань, над реалізацією яких працює семінар-практикум вчителів зарубіжної літератури району.

        Запрошення на зустріч з вчителями щиро прийняли Марія Василівна Лавренчук, методист кабінету суспільно-гуманітарних предметів Рівненського ОІППО, Піскаєва Тамара Євгеніївна,  вчитель зарубіжної літератури Здолбунівської гімназії.

   Відкрив засідання Василь Сорочук, методист КУ  «Гощанський РМК».

   З візитною карткою навчального закладу ознайомила Пашковець Ольга Іванівна, директор Тучинської ЗОШ І-ІІІ ст.

   Теоретичний блок методичного заходу був представлений доповіддю з елементами презентації «Ноосферна технологія: концепція, методика, практика. Методологічні засади використання біоадектатних  технологій на уроках зарубіжної літератури та мов. Ноосферна технологія: концепція, методика, практика», яку озвучила Марія Лавренчук,  методист кабінету суспільно-гуманітарних  предметів Рівненського ОІППО.

    Майстер-клас з Тамарою Піскаєвою продемонстрував реалізацію емоційно-ціннісної та компаративної змістових ліній з використанням біоадекватних технологій  при вивченні зарубіжної літератури та показав, що наші органи чуття – двері в безмежний океан пізнання і взаємодій з навколишнім світом. Вони створюють здоровішим і яскравішим класний простір, поліпшують самопочуття і навчання учнів, роблять їх добрішими.

    З досвіду роботи використання валеохвилинок, біоадекватних технологій на уроках зарубіжної літератури поділилися Скорук Наталія Степанівна, спеціаліст вищої категорії, «вчитель-методист», вчитель Майківського НВК «ДНЗ-ЗОШ І-ІІ ст.» та Шандалюк Тамара Дмитрівна, вчитель КЗ  «Бугринський НВК: ДНЗ-ЗОШ І-ІІ ст.- АТЛ», спеціаліст вищої категорії, «старший вчитель»  керівник районного семінару-практикуму.           

     Після цього Парасюк Олександра Миколаївна, «спеціаліст першої категорії», вчитель Тучинської ЗОШ І-ІІІ ст., запросила всіх учасників на відкритий урок в 11 класі з використанням біоадекватнх технологій  «Ваза постмодернізму». М. Павич «Дамаскин».

     Під час дискусійної зали мова велася про відкритий урок, переваги використання біоадекватних технологій у процесі навчання зарубіжної літератури.

    А на завершення – були прийняті методичні рекомендації семінару-практикуму та підведені підсумки його роботи.

   

Переглядів: 107 | Додав: N_Z
Всього коментарів: 0
avatar

Copyright MyCorp © 2018